tiistai 16. helmikuuta 2010

Buzz The Dove

Olen ollut Buzzadorina reilun vuoden ja olen saanut oikein miellyttäviä näytteitä ja olen tyytyväinen, että joskus olen liittynyt buzzadoriin. Olen mm. saanut Fanttaa, pastaa ja purkkaa. Ystävät ovat olleet myös tyytyväisiä näytteisiinsä ja yleensä palaute on ollut positiivista.


Tämän kertainen Buzzador paketti sisälsi Dove visiblecare vartalon pesuainetta. Sain myös näytepulloja joista ystävät ja tutut saivat nauttia omissa kylpy hetkissä.


Tämän Dove tuotteen tarkoitus ajoi ainakin itselläni sen tarkoituksen mitä pitikin. Eli kyseessä on voidemainen pesuaine ja joka ei jättänyt ainakaan ihoani kuivaksi vaan kosteaksi. Minun ei enään tarvinut käyttää erikseen vartalorasvoja tai muutakaan ihoa kostuttavia tuotteita.


Pesuaineen koostumus oli oikein voidemainen ja levittyi ihanan pehmeästi. Ihokarvojen ajon jälkeen ei tullut normaalia kutinan ja kirvelyn tunnetta. Olen oikein tyytyväinen tuotteeseen ja aion ostaa sitä jatkossakin, kokeile sinäkin Doven Visiblecaren tuote sarjaa.


Buzzadoriksi voit liittyä seuraavan linkin kautta: BUZZADOR

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti