maanantai 8. helmikuuta 2010

Pääkalloja, väriä ja kukkaa



Talven kylmiin olen tehnyt noille karvaisille, rakkaille lemmikeille elikäs koirille paitoja myyntiin. Miksei ne sopisi myös kissoille?!? Mallina toimii sama, hyväksi toteamani malli, jota olen jo muutamaan otteeseen duunaillut ja väännellyt erimalliseksi aina koira kohtaisesti. Yllä oleva paita on ympäriinsä pääkalloiltu. Tuote löytyy etsystä nimerkiltä funfinn.


This skullsweater for small dogs is for sale in etsy shop.


Tämän raitaisen joustinneule paidan tein viimeviikolla, ihan vain hatusta vätäisty ohje. Löytyi ainakin jämälangoille jotain käyttöä, sillä niitä pyörii kohta joka laatikon pohjalla. Tuttu tunne, kenties? Jossain joskus näin kirjan, jossa oli jämälangoille ohjeita. Tollo kun olen niin en sitten ostanut tuota kirjaa, enkä kyllä muista minkä niminen kirja oli. 
Lankana tässä on 7 veljestä eri sävyt: harmaa, lime ja valkoinen. Mallina toimii sekarotuinen koiramme Vili. Tämä paita lähtee myös etsyyn myyntiin, kun saa parempaa kuvaa otettua.




Enon dreeveri sai myöskin viime viikolla lämmikettä. Tässä paidan malli joutui haasteen alle, sillä malli muuttui hieman, koska paidasta täytyi tulla n.48cm pitkä. 7veikkaa kului melkeinpä koko kerällinen. Mutta paidan teko oli sinäänsä haasteellinen, koska olen vain pienille koirille tehnyt paitoja. Mutta paita onnistui hyvin.


Olen kyllä hirmuisen tyytyväinen viime viikon saavutuksiin koirien paitojen osalta. Jotain muutakin voisi toki kokeilla, mutta minkäs teet, kun näitä on vaan niin hauska duunata.


Nyt käsitöitäni löytyy myös taidontuvasta nimimerkillä muovipuikko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti